Wybór paliwa do Porter NP6
Cała gama Porter NP6, napędzana wyłącznie silnikami typu combi fuel (benzyna + LPG / CNG), jest przyjazna dla środowiska.
Wybór ZIELONEGO układu napędowego nie tylko zapewnia klientowi wymierne korzyści w postaci niższych kosztów paliwa, ale także spełnia zmieniające się wymagania dotyczące pracy w środowisku miejskim, z coraz bardziej restrykcyjnymi przepisami dotyczącymi emisji.
Zgodny z Euro 6D-Final, 4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy o pojemności 1,5 litra, pracujący w cyklu Otto, z wałkami rozrządu w głowicy napędzanymi łańcuchem, podwójnymi regulatorami rozrządu zaworów dolotowych i wydechowych oraz blokiem i głowicą ze stopu aluminium.
Paliwo
Benzyna + LPG
Benzyna + CNG
Pojemność
1,498 cc
Pojemność tłoka
74 x 87.1 mm
Max moc w Kw¹
75 @ 6,000
68 @ 6,000
Max moment Nm¹
132 @ 4,500
118 @ 4,500
Max moc (kW@rpm)²
78 @ 6,000
Max moment obrotowy (Nm@rpm)²
136 @ 4,500
(1) Moc i moment obrotowy w trybie LPG / metan
(2) Moc i moment obrotowy w trybie benzynowym
Wybierz według swoich potrzeb
Krótki zasięg
Dla pracujących głównie w mieście
Wersje o krótkim zasięgu są napędzane silnikami benzynowymi / LPG lub benzynowymi / CNG w układzie mieszanym i mają maksymalny zasięg w trybie ekologicznego paliwa zoptymalizowany pod kątem potrzeb codziennego użytkowania w granicach miasta.
Długi zasięg
Dla profesjonalistów, którzy również często pracują poza miastem
Wersje dalekiego zasięgu są napędzane silnikami benzynowymi / LPG lub benzynowymi / CNG na paliwo mieszane i oferują rozszerzony zasięg w trybie ekologicznego paliwa, aby skutecznie zaspokoić potrzeby profesjonalistów, którzy pokonują większe odległości w pracy.