Skrzynia z bliźniaczym kołem
z tyłu

ŁADOWNOŚĆ DO 1,440 KG.

Piaggio Polska prezentuje samochody skrzyniowe z bliźniaczym kołem z tyłu, idealne dla tych, którzy potrzebują pojazdu o zwiększonej stabilności i ładowności. Te pojazdy, zaprojektowane z myślą o profesjonalnym użytkowaniu, doskonale sprawdzają się w wymagających warunkach i na nierównych nawierzchniach, zapewniając niezawodność i bezpieczeństwo w każdej sytuacji. Wymiar zabudowy pojazdu wynosi 3080 x 1800.

Zalety skrzyni z bliźniaczym kołem z tyłu

 

Jedną z kluczowych zalet skrzyni z bliźniaczym kołem z tyłu jest jej znacznie zwiększona stabilność i nośność. Podwójne koła z tyłu rozkładają ciężar ładunku bardziej równomiernie, co minimalizuje ryzyko przechyłów i zapewnia większą pewność podczas jazdy. Dzięki płaskiej i regularnej powierzchni ładunkowej, operacje załadunku i rozładunku są szybkie i wygodne, a możliwość otwierania boków skrzyni w trzech kierunkach ułatwia dostęp do ładunku z każdej strony. Samochód skrzynia z bliźniaczym kołem z tyłu oferuje nie tylko lepszą stabilność, ale także większą nośność w porównaniu do pojazdów z pojedynczym kołem. Podwójne koła pozwalają na równomierne rozłożenie obciążenia, co jest szczególnie ważne przy przewozie ciężkich ładunków. Dzięki temu, pojazd ten jest idealnym wyborem dla firm transportowych, budowlanych oraz wszystkich tych, którzy potrzebują niezawodnego partnera do przewozu dużych i ciężkich ładunków.

 

Wytrzymałość samochodów skrzyni z bliźniaczym kołem z tyłu

 

Samochód skrzynia z bliźniaczym kołem z tyłu wyróżnia się niezwykłą wytrzymałością dzięki zastosowaniu wysokiej jakości stalowych elementów konstrukcyjnych. Te elementy, zaprojektowane w przekroju skrzynkowym, zapewniają maksymalną odporność na uszkodzenia mechaniczne, co jest kluczowe przy intensywnej eksploatacji. Pojazd napędzany jest mocnym, rzędowym 4-cylindrowym silnikiem o pojemności 1500 cm³, który gwarantuje nie tylko doskonałą wydajność, ale także niezawodność na długie lata. Spełnia on również wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodne z regulaminem ECE R29, co oznacza, że jest bezpieczny zarówno dla kierowcy, jak i przewożonego ładunku.

WYMIARY

Kompaktowe wymiary (tylko 1,640 mm szerokości),
takie rozwiazanie zapewnia doskonałą zwrotność potrzebną do wykonania pracy nawet w najwęższych ulicach i zaułkach centrum miasta.

WAGA

NIEZWYKŁA ŁADOWNOŚĆ I NIEZRÓWNANA WYDAJNOŚĆ
Wytrzymała stalowa rama dźwigara w połączeniu z zaletami w pełni użytecznej przestrzeni ładunkowej gwarantuje niezwykłe osiągi w zakresie przenoszenia ładunku, osiągając wartość ponad 1400 kg efektywnej ładowności.

STANDARDOWA LUB DŁUGA NACZEPA

STANDARDOWA LUB BARDZO DŁUGA SKRZYNIA
W zależności od potrzeb można wybrać jeden z różnych rozmiarów skrzyni ładunkowej, osiągających maksymalny wymiar 2800x1,1680 mm.

Przedział ładunkowy, z płaską i regularną powierzchnią umieszczoną zaledwie 8000 mm nad ziemią, ułatwia operacje załadunku dzięki burtom otwieranym w trzech kierunkach.

Zobacz więcej

Broszura informacyjna

Pobierz

Wypełnij formularz

Rama
Skrzynia
Wywrotka
Rama z pojedynczym kołem z tyłu
Rama z bliźniaczym kołem z tyłu
Skrzynia z pojedynczym kołem z tyłu
Skrzynia z bliźniaczym kołem z tyłu
Wywrotka z pojedynczym kołem z tyłu
Wywrotka z bliźniaczym kołem z tyłu

Informacje

Dane osobowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu utrzymania ze mną kontaktu, w tym kontaktu ze strony przedstawiciela Uni-Truck sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze w związku z interesującymi mnie produktami lub usługami oferowanymi przez Uni-Truck sp. z o.o. i przedstawienia mi oferty handlowej*

Kontakt

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny, SMS, MMS lub e-mail w związku z interesującymi mnie produktami lub usługami oferowanymi przez Uni-Truck sp. z o.o. i w celu przedstawienia mi oferty handlowej*