Skrzynia z pojedynczym kołem z tyłu

ŁADOWNOŚĆ DO 1,115 KG.

Piaggio Polska oferuje skrzynie z pojedynczym kołem z tyłu, które są idealne dla tych, którzy potrzebują kompaktowego, ale wydajnego pojazdu do pracy w środowisku miejskim. Dzięki swoim niewielkim rozmiarom i imponującej zwrotności, te pojazdy są idealne do poruszania się po wąskich uliczkach i zatłoczonych obszarach.

Zalety skrzyni z pojedynczym kołem z tyłu

 

Jednym z głównych atutów skrzyni z pojedynczym kołem z tyłu jest jej łatwość załadunku. Dzięki płaskiej i regularnej powierzchni ładunkowej - umieszczonej zaledwie 800 mm nad ziemią - operacje załadunku są znacznie ułatwione. Boki skrzyni można otworzyć w trzech kierunkach, co dodatkowo ułatwia dostęp do ładunku. Samochód skrzynia z pojedynczym kołem z tyłu to nie tylko wydajność i niezawodność, ale także oszczędność. Dzięki zaawansowanej technologii silnikowej, pojazd ten charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji.

 

Ponadto, niskie emisje spalin sprawiają, że jest to rozwiązanie bardziej przyjazne dla środowiska, spełniające surowe normy emisji. Wybierając nasze samochody skrzyniowe, inwestujesz w pojazd, który jest ekonomiczny w codziennym użytkowaniu i przyczynia się do ochrony środowiska. Ponadto, skrzynia z pojedynczym kołem z tyłu oferuje różne rozmiary skrzyni ładunkowej, osiągające maksymalny wymiar 2800x1680 mm. To oznacza, że można dostosować pojazd do swoich indywidualnych potrzeb, niezależnie od tego, czy potrzebujesz przewozić małe ładunki, czy większe przedmioty.

 

Bezpieczeństwo samochodów skrzyni z pojedynczym kołem z tyłu

 

Samochód ze skrzynią z pojedynczym kołem z tyłu jest wyposażony w stalowe elementy o znakomitej wytrzymałości w przekroju skrzynkowym. To gwarantuje, że pojazd jest nie tylko wytrzymały, ale także odporny na różnego rodzaju uszkodzenia, co jest szczególnie ważne w przypadku intensywnej eksploatacji. Pojazd jest napędzany rzędowym 4-cylindrowym silnikiem o pojemności 1500 cm³, co zapewnia doskonałą wydajność i niezawodność. Spełnia również wymagania bezpieczeństwa zawarte w regulaminie ECE R29, co oznacza, że jest bezpieczny zarówno dla kierowcy, jak i dla ładunku.

WYMIARY

Kompaktowe wymiary (tylko 1,640 mm szerokości),
takie rozwiazanie zapewnia doskonałą zwrotność potrzebną do wykonania pracy nawet w najwęższych ulicach i zaułkach centrum miasta.

WAGA

NIEZWYKŁA ŁADOWNOŚĆ I NIEZRÓWNANA WYDAJNOŚĆ
Wytrzymała stalowa rama dźwigara w połączeniu z zaletami w pełni użytecznej przestrzeni ładunkowej gwarantuje niezwykłe osiągi w zakresie przenoszenia ładunku, osiągając wartość ponad 1100 kg efektywnej ładowności.

STANDARDOWA LUB DŁUGA NACZEPA

STANDARDOWA LUB BARDZO DŁUGA SKRZYNIA
W zależności od potrzeb można wybrać jeden z różnych rozmiarów skrzyni ładunkowej, osiągających maksymalny wymiar 2800x1,1680 mm.

Przedział ładunkowy, z płaską i regularną powierzchnią umieszczoną zaledwie 8000 mm nad ziemią, ułatwia operacje załadunku dzięki burtom otwieranym w trzech kierunkach.

Zobacz więcej

Broszura informacyjna

Pobierz

Wypełnij formularz

Rama
Skrzynia
Wywrotka
Rama z pojedynczym kołem z tyłu
Rama z bliźniaczym kołem z tyłu
Skrzynia z pojedynczym kołem z tyłu
Skrzynia z bliźniaczym kołem z tyłu
Wywrotka z pojedynczym kołem z tyłu
Wywrotka z bliźniaczym kołem z tyłu

Informacje

Dane osobowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu utrzymania ze mną kontaktu, w tym kontaktu ze strony przedstawiciela Uni-Truck sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze w związku z interesującymi mnie produktami lub usługami oferowanymi przez Uni-Truck sp. z o.o. i przedstawienia mi oferty handlowej*

Kontakt

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny, SMS, MMS lub e-mail w związku z interesującymi mnie produktami lub usługami oferowanymi przez Uni-Truck sp. z o.o. i w celu przedstawienia mi oferty handlowej*